19 ADIMDA NEDEN

19 MAYIS KOLEJİ

01

Elektrik, elektronik, yazılım ve robotik kodlama ağırlıklı eğitim veren bir kolejdir.

02

Devlet destekli bir eğitim kurumudur.

03

Modern, teknolojik ve güvenilir eğitim ortamı sağlayan bir kolejdir.

04

Takviye kurslar ile üniversiteye hazırlayan bir kolejdir.

05

Dünya devi firmalarla eğitim partneri olan bir kolejdir.

06

Erasmus Plus ile Avrupa’ya öğrenci gönderen bir kolejdir.

07

Europass sertifikası ile Avrupa’da iş imkânı sunan bir kolejdir.

08

Genç, yenilikçi ve dinamik öğretmen kadrosu olan bir kolejdir.

09

En fazla 24 kişilik sınıflarda eğitim veren bir kolejdir.

10

Mezun öğrencilerine sağladığı eğitim ve sertifika ile iş yeri açma yetkisi kazandıran bir kolejdir.

11

Öğrencilerin alanlarıyla ilgili ön lisans bölümlerine yerleşebilmeleri için ek puan sağlayan, mühendislik bölümleri için ise ek kontenjan imkanı sunan bir kolejdir.

12

Bireysel çözüm odaklı rehberlik anlayışını benimseyen bir kolejdir.

13

Türkiye’nin sosyal geleceğini inşa etmeyi ve geleceğin mühendislerini yetiştirmeyi hedefleyen bir kolejdir.

14

Mesleki ve teknik eğitim ile sektör iş birliği konusunda model olan “Tematik” bir kolejdir.

15

Öğrenciyi merkeze koyan, Kişiye Özgü Öğretim Modeli (KÖM) ve mentor öğretmenlik sistemini benimseyen bir kolejdir.

16

Mezun öğrencilerine teknisyen ünvanı kazandıran kolejdir.

17

Evrensel hoşgörü ve barış duygusunu benimsemiş, farklı kültürlere duyarlı bireyler yetiştirmeyi hedefleyen bir kolejdir.

18

Öğrencilerini, akademik ve sosyal anlamda gelişimlerinin yanında öğrenmeyi öğrenen, araştıran, sorgulayan, eleştirel düşünen, problem çözebilen ve sorumluluk sahibi olarak gelecek yüzyıla hazır bireyler olarak yetiştirmeyi hedefleyen bir kolejdir.

19

Geleneksel sınıf ve öğrenme yöntemleri ile beraber inovatif öğrenme alanları oluşturarak, bu ortamlarda hareket etmeye, grup çalışmasına, beraberce öğrenmeye, üretmeye, tasarlamaya uygun, teknoloji entegrasyonu sağlayan, bireyin sahip olduğu potansiyeli gerçekleştirmesini hedefleyen bir kolejdir.